16 martie 2010

Din campanie în... temă la masteranzi: comunicat de presă

Cea de-a doua zi de campanie a început cu o vizită la amfiteatrul R3 - în cadrul orei de Introducere în Publicitate, unde studenţii de anul I au făcut donaţii.

Restul zilei a fost dedicat "etajului 6" unde am lipit afişe şi am poposit pe rând la orele de master care se desfăşurau în acel interval.

În momentul în care am ajuns la ora masteranzilor de la RP, profesorei lor, Adriana Săftoiu, i-a venit ideea unei teme pentru studenţi. În timp ce colegul meu prezenta campania, cei prezenţi trebuiau sa redacteze un comunicat de presă pe tema acţiunii noastre. După ce au notat toate datele necesare, studenţii au donat şi ei. Am auzit nemulţumirile voastre în timp ce ieşeam, ne pare rău că noi am fost motiv de temă, dar vă mulţumim pentru ajutorul oferit!

După a doua zi de colectă, rezultatul este unul încurajator, mulţumim tuturor celor care au donat până acum. Avem nevoie în continuare de susţinerea voastră pentru a face 50 de bătrâni mai fericiţi de Sărbătorile de Paşte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu