19 martie 2010

16 martie 2010

O întrebare, un gând...

Cineva (un om mare care lucrează cu oameni mari) ne-a întrebat azi de ce lucrăm cu sume aşa mici şi nu ne adresăm unor sponsori adevăraţi capabili să ne susţină financiar. M-am simţit puţin vinovat, gândindu-mă că într-adevăr 1250 RON este o sumă măruntă.

Nu mi-a trebuit mult însă ca să îmi aduc aminte de ce facem campania, de ce facem voluntariat. Poate au devenit un clişeu, dar eu tot am să citez vorbele lui Mahatma Gandhi - "Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume!". De ce mă leg de cuvintele astea? Pentru că este uşor ca o mare companie să ofere o parte din veniturile sale, din pix, fără să se implice prea tare. Dar este oarecum mai greu să te laşi convins de nişte studenţi să dai din ceea ce ai pe moment în portofel.

Cele mai bune momente sunt acelea când cineva te refuză, dar întreabă ce scop are campania, se înduplecă şi donează. Uneori suntem şi certaţi - "Ăştia erau banii mei de suc/ţigări, dar na, vi-i dau pentru bătrâni!"

Noi credem că asta contează mai mult. Suntem conştienţi că financiar e un pas mic, dar social e un pas mare. Binele există în toţi, trebuie doar ajutat să iasă la iveală... cam asta ne-am propus noi să facem. Şi dacă reuşim, atunci suntem pe drumul cel bun.

La ordinea zilei...



Din campanie în... temă la masteranzi: comunicat de presă

Cea de-a doua zi de campanie a început cu o vizită la amfiteatrul R3 - în cadrul orei de Introducere în Publicitate, unde studenţii de anul I au făcut donaţii.

Restul zilei a fost dedicat "etajului 6" unde am lipit afişe şi am poposit pe rând la orele de master care se desfăşurau în acel interval.

În momentul în care am ajuns la ora masteranzilor de la RP, profesorei lor, Adriana Săftoiu, i-a venit ideea unei teme pentru studenţi. În timp ce colegul meu prezenta campania, cei prezenţi trebuiau sa redacteze un comunicat de presă pe tema acţiunii noastre. După ce au notat toate datele necesare, studenţii au donat şi ei. Am auzit nemulţumirile voastre în timp ce ieşeam, ne pare rău că noi am fost motiv de temă, dar vă mulţumim pentru ajutorul oferit!

După a doua zi de colectă, rezultatul este unul încurajator, mulţumim tuturor celor care au donat până acum. Avem nevoie în continuare de susţinerea voastră pentru a face 50 de bătrâni mai fericiţi de Sărbătorile de Paşte!

Afişul campaniei

15 martie 2010

Prima zi...

Mulţumim!

Mulţumim celor care azi ne-au arătat că are rost să ne continuăm munca. Vă mulţumim pentru că aţi fost alături de noi şi aţi donat fără ezitare. E un gest mare care demonstrează că suntem oameni civilizaţi.
Fără voi, cei care aţi donat azi, nu am fi avut puterea să începem cu adevărat campania.
Înainte de azi ne-am întrebat dacă are rost, dacă e destul timp, dacă putem face o diferenţă în lumea asta poate puţin prea posomorâtă. Răspunsul la toate întrebările a venit din determinarea voastră de a fi alături de noi:

DA, are rost ceea ce facem, atât pentru noi ca voluntari, cât şi pentru voi ca donatori. Noi câştigăm experienţa de a lucra cu oameni, voi câştigaţi puţină bucurie şi aprecierea beneficiarilor!

DA, avem destul timp, chiar dacă acum noi, voluntarii, suntem anul III şi în prag de licenţă, pentru aşa ceva e mereu timp. Urmează două săptămâni în care vom strânge cât de mulţi bani vom putea. Şi asta va fi de ajuns! Pentru că orice gest contează!

DA, putem face o schimbare. Sau mai bine zis, am făcut deja schimbarea cea mai bună. Cei care au fost alături de noi şi la alte campanii (Campania de Ziua Copilului şi Campania de Crăciun), acum au reacţionat prompt şi cu inima deschisă!


TU ai donat? Dar TU???